یاسوج دات کام افتتاح شد/رونمایی از بزرگترین فروشگاه اینترنتی استان کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش صدای یاسوج،صبح امروز فروشگاه اینترنتی یاسوج دات کام به نشانی yasouj.com به صورت رسمی در استان کهگیلویه و بویراحمد آغاز به کار کرد.

مدیر و موسس یاسوج دات کام گفت:این فروشگاه اینترنتی با تمرکز روی فروش اقلام مختلف و مایحتاح مردم در استان کهگیلویه و بویراحمد قصد دارد تا هزینه های خرید را برای مردم این استان کاهش دهد و با حذف واسطه های مختلف بتواند با قیمت واقعی و منصفانه در تامین نیازهای روزمره هم استانیهای عزیز بکوشد.

رضا ناظری گفت: فروشگاه اینترنتی یاسوج دات کام یک فروشگاه اینترنتی ساده نیست و در واقع یک پلتفرم پیشرفته و بازار مجازی به تمام معنا است که در آن در تمام کسبه و فروشندگان دارای جواز فعالیت میتوانند به راحتی در آن محصولات خود را به مشتریان ارائه دهند و از مزایای فروش اینترنتی یاسوج دات کام بهرمند شوند.

او این چنین ادامه داد: این پروژه از ایده تا اجرا به صورت کامل ساخته و پرداخته جوانان مستعد هم استانی بوده که قابلیت رقابت با نمونه های مختلف کشوری را داراست و به معنای واقعی کلمه تمام امکانات مورد نیاز برای یک بازار مجازی را در خود جای داده است.

مدیر یاسوج دات کام همچنین اضافه کرد: این پروژه تا کنون باعث ایجاد اشتغالزایی چند نفره در سطح استان شده که امید می رود در چشم انداز چند ساله سطح اشتغال زایی قابل قبولی را در استان ایجاد کند و عرضه و تقاضا را به کمک بهره گیری از اخرین فناوری های روز دنیا و هوش مصنوعی تسهیل نماید.

رضا ناظری در پایان گفت: آرمان یاسوج دات کام عرضه محصولات و خدمات با کیفیت تضمین شده در کمترین زمان ممکن با مناسب ترین قیمت خواهد بود. فروشگاه آنلاین تنها بخشی از پروژه بزرگ یاسوج دات کام میباشد که فاز های بعدی آن به محض عملیاتی شدن از طریق رسانه های محلی اطلاع رسانی خواهد شد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://sedayeyasuj.ir/?p=4353

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

پانزده − 1 =

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: